2015. március 20., péntek

Prológus

New York. Ha kimondom ezt a szót, valószínűleg  a gyönyörű és csodálatos élettel teli New Yorkra gondoltok. Szabadság szobor, Empire State Building, sárga taxik, Broadway. Rengeteg elképesztő dolog fog az eszünkbe jutni erről a két aprócska szóról.  Szerencsére én is ezt az oldalát ismerem ennek a gyönyörű városnak, hiszen egészen kis korom óta itt élek. A szüleimnek az Upper East Side-on van egy hatalmas bérelt lakosztályuk, ahol csak én és a takarítók éltünk, mivel anya és apa annyira elfoglalt emberek,hogy minden nap úton voltak és alig volt idejük hazajönni, de persze a fontos eseményeken mindig itthon voltak. Fashion Week, esetleg egy jótékonysági bál a pingvinekért, azonban az én születésnapomon mindig dolgoztak,így legfőképp azokon a napokon lementem Brooklynba és idegenekkel buliztam. Volt egy pár jó éjszakám lent, amiről persze senki nem tud itt és amiről én sem szoktam beszélni.
  Viszont, nekem is megvolt a kötelességem, melyet a nevem miatt kellett elviselnem. A McBridge névről 25 évvel ezelőtt senki nem tudott volna, egy szót sem mondani. Most viszont már, az egyik legnevesebb ruha, cipő és kiegészítő márka a világon hála édesanyámnak, aki megalkotta a céget apával együtt még fiatalon. Igaz, nekik is volt már valamennyi kezdő tőkéjük, hiszen apa családja nemesi származású, így a rokonoktól tudtak kölcsönkérni, amiből felépítették a saját birodalmukat.
  Így, mivel McBridge vagyok, rengeteg rendezvényen nemcsak megjelennem kell, hanem néha nekem is kell azokat adni. Szerencsére 16 éves korom óta ez volt a feladatom, úgyhogy most így 5 év múlva már igazán tudom, hogy mi kell egy tökéletes bálhoz, vagy vacsora estre. Ezek miatt, az illem nagyon beleivódott a bőrömbe, a lényembe .Azonban, 2 éve kiköltöztem a szülői lakásból és sajátot vettem az Upper East Side-on a szüleim pénzéből, amelyen akkora összeg van, hogy egy nagyobb levételt észre sem lehet venni. Szóval azóta a sajátomon élek, azonban még mindig kötelez a nevem , így a bálok és divat hetek világából sosem fogok tudni menekülni.
  Azonban hiába, ezek miatt a nehézségek sem tudnak vissza tántorítani attól a szeretettől amelyet New York iránt érzek. Szeretem New Yorkot. Szeretem, mert olyan sok mindent adott nekem, amiről mások álmodni se mertek. Szeretek a nagy nyüzsgésben elbújni az emberek között. Szeretek beülni egy taxiba és érezni azt a tipikus bőr illatot, keveredve a sofőr olcsó parfümjével. Szeretem mikor este fénybe borult a város és érezni lehetett, hogy igazából itt csak most kezdődött el az élet.
  Viszont New Yorknak volt egy gonosz oldala is, amelyet nekem nem, de másoknak gyakran mutat. Drogok, rablások, fegyverek, utcai harcok és a legdurvább esetben gyilkosságok. Persze láttam őket a hírekben, de sosem akartam elhinni, hogy ez megtörténik, ott ahol ilyen sok gyönyörű dolog is van. Viszont ez az oldal, valahol mindig is hívogatott engem.
  Azonban ez a történet nem csak rólam szól. Nem csak az én életemben játszott fontos és sors döntő szerepet New York. De a többit nem árulom el. Ha követitek a történetet, úgyis tudni fogtok mindent a végére. Csak legyetek kitartóak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése